با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ نوسازی 10 پردیس دانشگاه فرهنگیان در کشور
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: نوسازی 10 پردیس دانشگاه فرهنگیان در کشور

به نقل از خبرگزاری فارس : محمود مهرمحمدی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس پردیس پسران امام علی (ع) دانشگاه فرهنگیان گیلان با تبریک عید سعید فطر اظهار کرد: فطر عید بالندگی و عروج معنوی انسان است.

وی بر ارتقای جایگاه دانشگاه فرهنگیان در گیلان تاکید کرد و افزود: امید داریم دانشگاه فرهنگیان جایگاه ویژه‌ای در نقشه راه توسعه گیلان به‌ویژه در برنامه ششم توسعه کشور داشته باشد.

مهرمحمدی از اختصاص شش میلیارد تومان از محل 20 درصد اعتبارات تملک‌دارایی به 10 پردیس دانشگاه فرهنگیان در کشور خبر داد و بیان کرد: به‌ازای هر کدام از استان‌ها 600 میلیون تومان تعلق می‌گیرد و آمادگی داریم در مورد گیلان این سقف اعتباری را بشکنیم و به ازای آورده استان آن را به یک میلیارد تومان ارتقا دهیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: هر کدام از استان‌ها زودتر آورده داشته باشند اعتبارات از محل منابع دیگر استان‌ها جذب می‌شود.

وی در ادامه به توزیع اعتبارات تملکی دانشگاه فرهنگیان در سال 94 اشاره کرد و گفت: 25 درصد از درآمد اختصاصی 10 استان پر درآمد کم می‌کنیم و به 10 استان دیگر به دلیل شرایطی که دارند اضافه می‌شود.

مهرمحمدی با تاکید براینکه دانشگاه‌های فرهنگیان مکلف هستند در تمام استان‌ها درآمد اختصاص داشته باشد، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان از فقر جدی منابع درآمدی رنج می‌برد و مجبور شدیم دانشگاه را با درآمد اختصاصی که در استان‌ها تحصیل می‌شود، اداره کنیم.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان به توافقنامه اختصاص اعتبارات با مدیران استانی اشاره کرد و یادآور شد: درآمد 10 استان به طور صد درصدی هزینه می‌شود اما 10 استان به جای استفاده از اعتبارات صددرصدی به میزان 125 درصد استفاده می‌کنند.

وی همچنین از اختصاص 30 میلیارد تومان برای نوسازی 10 پردیس دانشگاه فرهنگیان در استان‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: پردیس لاکان در شهر رشت جزو دانشگاه‌های نوسازی است و اگر تعداد استان‌ها برای نوسازی کمتر شود آمادگی داریم اعتبارات آن استان‌ها را به گیلان اختصاص دهیم.

مهرمحمدی با بیان اینکه ساخت پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان در منطقه لاکان رشت اثرگذار است و بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان دارای شرایط ویژه‌ای برای توسعه گیلان است.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از تلاش ناصر پورحبیبی رئیس پردیس پسران امام علی (ع) دانشگاه فرهنگیان گیلان با اهدای لوح قدردانی به عمل آمد و سید سعید احدزاده به عنوان سرپرست این پردیس به مدت یک سال معرفی شد.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 26 تير 1394برچسب:, | 10:50 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |